Wednesday, September 28, 2011

SPM

tinggal beberapa hari je lagi nk spm, serius and gentle aku cakap, aku masih belum sedia :( kalau aku diberi doremon, aku akan mintk dia mesin masa, lepastu aku boleh kembali pada masa dulu kan, boleh jmpe cikgu tadika aku, best woo :DD , hey hey asif --'' ,maaf sy berangan, sebenar nye aku takut la nk spm, sbb aku belum sedia, tapi aku nk sgt abes cpt spm, haih mcm mana tu -,- haha mmg aku enjoy gile la kan bile da abes spm, rambut aku mesti nk panjang, then aku nk kerje, sbb mcm mana aku nk belanja amim kalau tak kerje kn, da laa ibu dia and ayah dia ckp aku kedekut tahi hidung masin, entah mcm mana tah dia tahu tahi hidung tu masin --' haha but kalau spm aku hancur mmg mampus la aku ngn kne marah ngn family aku, so sblum aku mampos kne mara ngn famly aku ,baik aku buat bebaik kan, takkan aku belaja 5tahun kt smk telok datok yg ada tandas bersih sgt tu kan --' dpt result spm teruk, dan aku tak sanggup nk tgok famly aku kecewa ngn result aku, tapi aku agak sedih la jugak kan nk tinggal kan smk td tu --' haih, mcm mana pun tak sabar nk abes spm :)

goodluck hasif  :) 

No comments:

Post a Comment